marți, 31 mai 2011

VIDEO Oana Zăvoranu: "Când toată lumea credea că sunt într-o escapadă romantică, eu eram la mormântul sfânt al Fecioarei Maria"

Frumoasa brunetă a declarat că s-a rugat la mormântul Fecioarei Maria să se facă dreptate.



"În momentul în care eram acuzată că sunt plecată în străinătate într-o aventură romantică, eu eram la mormântul sfânt al Fecioarei Maria, de la Kusadasi, un loc extrem de puternic energetic. Când ziarele spuneau că eu sunt cu Tudy la Bruxelles, eu de fapt eram apăsată sufleteşte şi m-am dus la mormântul Fecioarei", a spus Oana la "Un show păcătos" de la Antena 1. Diva recunoaşte că în faţa mormântului Fecioarei a plâns din suflet şi s-a rugat să se împace cu ea însăşi dar şi cu oamenii cu care se afla în conflict.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu