marți, 31 mai 2011

Andreea Pătraşcu primeşte mesaje de dragoste pe maşină de la necunoscuţi

Viitoarea soţie a lui Cabral, Andreea Pătraşcu, a primit un mesaj de dragoste imprimat pe maşina care nu fusese spălată.

Probabil că în acest mod cineva a vrut să îi atragă atenţia asupra faptului că ar trebui să ajungă mai des pe la spălătorie, dar şi să îşi manifeste afecţiunea faţă de actriţa din "Iubire şi onoare".
"Doamnele şi domnişoarele tind să viziteze spălătoriile auto mai rar decât domnii. Deloc lăudabil, ştiu. Mai ales că albinuţa mea (maşina Andreei - n.r.) e foarte sexy atunci când e curată. Dar... există o explicaţie: au fost nişte zile ploioase! Acum comunicarea se poate realiza şi pe calea mesajelor lăsate pe maşină. Preferabil cu degetul peste mizeria depusă şi nu cu cheia (Doamne fereşte)! Aşa mi-am găsit eu maşina în parcare ieri. Al meu zice că-i probă de divorţ, aşa că a imortalizat momentul. Să fie acolo, consemnat la dosar. Aaah, inimioarele de pe aripa maşinii nu-s opera lui! Dar nici nu e ceea ce pare!", scrie Andreea Pătraşcu pe blogul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu