sâmbătă, 28 mai 2011

Vaporul iubirii" a lăsat urme pentru Adelina Pestriţu "Mi-am dat peste cap somnul şi ficatul"


După două săptămâni de croazieră pe mare, vedeta Kanal D îşi revine cu greu, dar spune că nu regretă experienţa extraodinară pe care a avut-o la filmările emisiunii ce se va difuza pe Antena 1.

APROPIERE. Adelina Pestriţu şi-a postat pe Facebook, ca fotografie principală, o poză cu prezentatorul emisiunii, Pepe
APROPIERE. Adelina Pestriţu şi-a postat pe Facebook, ca fotografie principală, o poză cu prezentatorul emisiunii, Pepe
Filmările la reality-show-ul "Vaporul iubirii" s-au terminat, dar participanţii nu s-au obişnuit încă cu viaţa pe uscat, aşa cum era ea înainte de îmbarcare. Adelina Pestriţu are mari probleme cu somnul, pe care şi l-a dat complet peste cap în croazieră, dar şi cu ficatul, pentru că a mâncat lucruri cu care nu era atât de familiară.

"M-am întors deja de cinci zile de pe vapor, dar tot nu pot să dorm bine, pentru că mi-am dat complet somnul peste cap. Şi obiceiurile alimentare au avut grav de suferit, iar ficatul meu se resimte din plin", a declarat Adelina, pentru CANCAN. Cu toate acestea, manechinul spune că nu regretă nicio clipă experienţa de pe vas, care a fost unică şi, deşi nu a fost doar plăcere, recunoaşte că s-a distrat de minune: "Totuşi, am avut o experienţă extraordinară, m-am simţit foarte bine în cele două săptămâni, iar aceste mici probleme nu umbresc satisfacţia de a fi parte a acestui reality-show. M-am distrat maxim şi, până la urmă, asta e cel mai important, nu?". Greu de contrazis un astfel de argument!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu